Oprescu la mijloc de mandat: a dus Bucurestiul in Cartea Recordurilor

Posted: June 17, 2010 in Uncategorized

"Spuneti-mi bã un lucru pe care l-am facut de cand sunt primar?"

Tocmai ce am aflat si eu: mandatul lui Sorin “Bã” Oprescu a ajuns la jumateta. Printre marile lui “performante” se numara:

1. Cele 10 ceasuri placate cu aur, ceasuri al caror cost este estimat in jurul valorii de 1 milion de euro

2. Celebrele separatoare de drum. Si de linie de tramvai, nu cumva sa deraieze tramvaiul si sa depaseasca coloana la semafor.

Un lucru e de laudat: a reusit sa puna Bucurestiul in Cartea Recordurile. Fapt cu care ne-am putea lauda daca nu am spune si de ce suntem in cartea recordurilor: cel mai lung carnat, cei mai multi Mosi Craciun si …cel mai greu tort. Bine, la categoria “cel mai greu” am putea sa ne laudam si cu primarul sectorului 4, Piedone.

Daca in 2 ani de mandat a reusit atatea recorduri cine stie la ce sa ne mai asteptam in urmatorii 2 ani. Rabdare daca avem si cu siguranta o sa aflam.

L-ati mai vota pentru un nou mandat pe Oprescu?

Leave a Reply

