Cosmote sau cel mai prost operator de telefonie mobila

Posted: June 20, 2010 in Uncategorized

Trecand peste faptul ca se lauda cu cea mai mare acoperire calitatea serviciilor lasa de dorit. De la faimoasa reclama cu “daca ti se intrerupe convobirea din cauza lipsei de semnal iti dam banii inapoi” care cel putin in cazul meu a fost un mare fas si pana la faptul ca pentru activarea serviciului de roaming trebuie sa depui o garantie consistenta. Garantia asta cred e unica in randul operatorilor.

Tocmai din aceste motive am decis sa renunt la abonament. Bine zis “am vrut”, pentru ca se pare ca astia tin mortisi de orice client. Am depus la inceputul lunii mai cererea de reziliere, mi s-a spus ca o sa mi se mai emita o factura, fapt ce mi s-a parut normal. Dar cand deja s-a emis si a doua factura am decis sa la serviciul de relatii cu clienti si raspunsul a fost: “Ati platit factura cu intarziere si vi s-a mai emis inca una”. Adica bisnitarii astia imputiti, ca altfel nu am cum sa ii numesc, au trecut peste cererea de reziliere si au practic contractul s-a prelungit fara acordul meu.

Sfat: Fugiti de Cosmote – cel mai prost operator de telefonie

Leave a Reply

